بی تو بسر نمی شود


بی همگان بسر شود بی تو بسر نمی شود
آره باز میخوام ناله سر بدم
ناله ای از ته دلم
ناله ای که به گوش هیچ کس نمیرسه
میدو نی دلم واقعا داغ تورو داره
واقعا بی تو بسر نمی شود
آره 
آره
هر چه گفتم نه گوشی شنید نه چشمی دید
نه کسی مرحمی بر دلم گذاشت
به خدا گفتم 
خدا هم هیچ
میدونی حتی اگه میگفتی قبلمو به خاطرت عوض میکردم
خدایا نه از روی کفر این سخن رو میگم
نه 
نه 
نه
قبله همونجاست که دل آروم باشه
همونجا که آدم به یاد خدا باشه
اونجائی که آدم تو طوفان احساس آرامش بکنه
قبلمو گم کردم
باور کن بی تو بسر نمی شود
میدونم همه اینا بهانست
عزیزم دل زنگار زده من خسته از گذر زمانه
و تنها جائی که آرام بود آغوش بی نهایت تو بود
دلم برای آغوش گرمت تنگ شده
بو سه ام بر یادت ای رویای نیمه شب من
بوسه ام بر قدمت وقتی به سوی من می آمدی
بوسه ام بر جبینت که از حرارت عشق داغ بود
بوسه ام بر قامتت
بر قامتت
قامتت




                                     

به یاد تو



سلام زیبا
امشب دلم عجیب هواتو کرده
امشب میخوام تا صبح یادتو  تو آغوشم بگیرم
امشب میخوام مست بشم
آره
هنوز هم یادت ناب ترین شراب منه
امشب میخوام بیادت زندگی کنم
به یاد تو و با یاد تو