من هنوز زنده ام


می گفتم اگه نباشی دیگه چشمامو به روی هیچ چیز باز نمیکنم
طلوع خورشیدو دیگه نمیبینم ، دیگه نمیخندم ، دیگه آواز نمیخونم
راه نمیرم ، حرف نمیزنم
حتی بدون تو نفس هم نمیکشم
اگه بری ، میمیرم
...
تو به حر فام خوب گوش دادی
یه لبخند زدی....
و
رفتی ...
رفت ! اون رفت ...
پس این صدای چیه که میاد
این صدای قلب منه ؟
من هنوز دارم نفس میکشم!
هنوز زنده ام!
من دروغ نگفتم ،
تو هم اینو خوب میدونی
 قلب من برای این هنوز میزنه ، چون فهمید
فهمید که :
تو شنیدی امّا رفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!
نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ق.ظ http://money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز.....خسته نباشین---مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت و نظارت بانک مرکزی ایرن و کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...راواسه بچه های وبلاگ نویس نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد